مسیر – جهت ترکیه سرباز روزنامه کشورهای عربی

مسیر – جهت: ترکیه سرباز روزنامه کشورهای عربی رجب طیب اردوغان سرباز ترک رجب طیب اردوغان رفع محاصره از قطر

گت بلاگز وب‌گردی ویدئو مارکتینگ چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

بسیاری از بازاریابان محتوا همچنان از اهمیت ویدئو مارکتینگ در اصلاح سئوی وب‌سایت غافل هستند. ولی پرسش مهم این است که بازاریابی ویدئویی چگونه بر بهینه‌سازی وب

ویدئو مارکتینگ چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان؛ بسیاری از بازاریابان محتوا همچنان از اهمیت ویدئو مارکتینگ در اصلاح سئوی وب‌سایت غافل هستند. ولی پرسش مهم این است که بازاریابی ویدئویی چگونه بر بهینه‌سازی وب‌سایت جهت موتورهای جست‌وجو تأثیر می‌گذارد و چگونه می‌توان از آن در استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرد؟ در ادامه چگونگی تاثیر محتوای ویدئویی بر سئوی وب‌سایت را تشریح خواهیم کرد.

رتبه ویدئوها در صفحه نتیجه های موتور جست‌وجو (SERP)

طبق آخرین اطلاعاتی که از به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل در اختیار هست، صفحات دارای ویدئو، ۵۳ درصد زیاد احتمال حضور در صفحه نخست نتیجه های جست‌وجو را دارند و به نوعی گوگل، نتیجه های ویدئویی را در اولویت قرار می‌دهد. البته همچنان هم تاثیر محتوای متنی در سئوی وب‌سایت را نمی‌توان نادیده گرفت. عالی ترین روش‌ها جهت قرار‌گرفتن در صفحه نتیجه های ویدئویی گوگل، این است که ویدئوی شما باید کوتاه و کمتر از ۴ دقیقه باشد و همچنین دارای rich video snippets یا همان قطعات کوچک ویدئویی باشد.

ویدئو مارکتینگ چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

افزایش کلیک

تحقیقات نشان می‌دهد که نتیجه های جست‌وجوی دارای ویدئو، میزان ۴۱ درصد زیاد از محتوای متنی کلیک می‌خورند. درصد زیادی از این کلیک‌ها به علت همان rich video snippets ها هستند که در کنار نتیجه های جست‌وجو به نمایش درمی‌آیند. جهت مثال یوتیوب به طور خودکار، این تصویرهای کوچک را ایجاد می‌کند ولی جهت تاثیرگذاری در سئو نباید به یوتیوب جهت انجام این کار اکتفا کنید چراکه ریچ اسنیپت‌های ویدئویی کانال یوتیوب شما یا دیگر وب‌سایت‌های اشتراک ویدئو، کاربر را مستقیما به آن سایت هدایت می‌کنند نه دامنه و وب‌سایت شما. عالی ترین روش‌ها جهت زیاد کردن کلیک این است که ویدئوها را به همراه اسنیپت‌های ویدئویی، مستقیما در وب‌سایت خود قرار دهید.

جذاب‌کردن صفحه سایت

میانگین توجه بازدیدکنندگان به محتوای شما کمتر از ۸ ثانیه هست. قیمت خروج بازدیدکنندگان یکی از عواملی است که بیشترین صدمه را به رتبه شما در نتیجه های جست‌وجوها وارد خواهد کرد. ویدئو‌مارکتینگ راحت‌ترین کاری است که می‌توان جهت ماندن بازدیدکنندگان در سایت انجام داد.

نتایج تحقیقات راجع به وب‌سایت‌های خرده‌فروشی نشان می‌دهد که بازدیدکنندگانی که یک ویدئو را تماشا می‌کنند، ۲ دقیقه زیاد در سایت می‌مانند و ۶۴ درصد زیاد احتمال دارد که از وب‌سایت شما خرید کنند. عالی ترین روش‌ها جهت کم شدن قیمت خروج بازدیدکنندگان این است که ویدئوی خود را در بالای سایت در معرض دید قرار دهید و از انطباق عنوان ویدئو با محتوای داخل آن اطمینان حاصل کنید چون هیچ کاربری دوست ندارد به او دروغ گفته شود.

بسیاری از بازاریابان محتوا همچنان از اهمیت ویدئو مارکتینگ در اصلاح سئوی وب‌سایت غافل هستند. ولی پرسش مهم این است که بازاریابی ویدئویی چگونه بر بهینه‌سازی وب

ویدئوها لینک می‌سازند

یکی از عواملی که در سئو تاثیر دارد، مربوط به ساخت لینک هست. محتوای ویدئویی در مقایسه با محتوای متنی، تقریبا تعداد لینک‌دهی را سه برابر می‌کند؛ ولی چگونه؟ این بازدیدکنندگان هستند که لینک‌های محتوای شما را ایجاد می‌کنند و مردم ویدئو را دوست دارند چون ارزشش بیش از یک میلیون کلمه هست. تولید ویدئوی با کیفیت و با گزینش مخاطبان نشانه درست، بک لینک‌های عالی جهت سایت شما ایجاد خواهد کرد. عالی ترین روش‌ها جهت لینک‌سازی این است که حتما ویدئوی حرفه‌ای و با کیفیت خود را در سایت خودتان قرار دهید نه وب‌سایت‌های اشتراک ویدئو.

در ادامه به چند روش استفاده از ویدئو جهت اصلاح سئوی وب‌سایت، اشاره خواهیم کرد: ادغام فایل ویدئویی: ویدئو نشانی از یک محتوای باکیفیت است و به‌عنوان بخشی از یک ترکیب چندرسانه‌‌ای در یک وب‌سایت، سیگنال‌هایی به موتورهای جست‌وجو ارسال می‌کند که صفحه‌ شما دارای محتوای غنی است که می‌تواند مرتبط با نیازها و درخواست‌های مخاطبان باشد. بنابراین وجود ویدئو در کنار محتوای متنی، رتبه سایت را زیاد کردن می‌دهد.

برچسب‌های کلیدواژه: گنجاندن کلیدواژه‌ها جهت سئوی محتوای متن جهت توضیح ویدئوهایتان (در عنوان‌ها، نام فایل‌ها، توضیحات و تگ‌ها) تضمین می‌کند که ارتباط ویدئوی شما با نتیجه های جست‌وجو جهت موتورهای جست‌وجو مشخص است.

متن ویدئو: کپشن‌نویسی و نوشتن متن بخش‌های صوتی ویدئوهایتان بر میزان دیده‌شدن آن تأثیرگذار بوده و به ارتباط آن با جست‌وجوها زیاد کمک می‌کند.

نقشه سایت ویدئو: Video Sitemap ضمیمه‌ای جهت نقشه کلی وب شماست که به صورت مجزا جهت نقشه کلی سایت تعریف شده است و اطلاعاتی نظیر مدت زمان، اولویت، دفعات دیدار و غیره در آن ثبت می‌شود.

بهینه‌سازی ویدئوها جهت وقت بارگذاری: وقت بارگذاری صفحه بر تجربه کاربر اثر می‌گذارد و همین علت در سئو نیز تأثیر خواهد داشت. ۵۷ درصد بازدیدکنندگان تلفن همراه، بعد از ۳ثانیه انتظار از سایت خارج می‌شوند.

ویدئو مارکتینگ چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

منبع:برترینها

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ویدئو | چگونه | بسیاری از بازاریان محتوا محتو همچنان از اهمیت ویدئو مارکتینگ | نوشتن متن بخش های صوتی وتصویری | زمان بار گذاری بر تجربه کاربر اثر می گذرد |

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog